Monday 11 April 2011

macam GAMPANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tepat pukul 6.30 ptg aku pun start enjin kete.nak pergi sambut birthday kawan lama kat ERA GOLF RESORT kat BAHAU.sampai saner tepat  depa semua dah ada.hanya tggu aku sorang jer yg lambat.maklumlah ...kete banyak kat jalan.pandu cermat jiwa selamat...kawan2 yg lain ada lah dalam 10 orang kot.so besday boy nih bookinglah bilik untuk karaoke dan sambut besday kat bilik tu.bilik tu okey besar dan sound system pun marvelous....aku karok 3 lagu jer....yg lain depa nyanyi...kalau tak silap aku aku tgok jam pukul 8.30 kot....aku keluar dari bilik tu nak oder coke....pastu aku terserempak lah dgan bekas scandle aku yg latest nih....aku buat dono jerlah....pastu tetiber dier peluk aku dari arah belakang.aku pun mulalah hangin..."ko aper kes.....jgan buat kecoh kat sini plak.cukuplah kau buat kecoh kat gemas hari tu....hilang sabar aku kang naik kaki tgan ni nanti..."dier pun jawap.."aku rindu kat kau lah BOY(nama aku smasa dgan dier).kenaper ttber boy mintak putus.aper salah aku....saya perlukan BOY..aku jawap"weyyyyy ko paham tak....aku dah tawar hati tau tak....pasal ko adeq angkat aku terus bawak diri balik kampung tau tak.kau curik nmbo tlpon dier dr aku pastu kau kol n maki2 hamun dier.ko ni giler ker aper.dah lah kau ceroboh privacy aku.....ko dah ader family kan...ko nak ker aku porak perandakan family kau?"dier peluk aku lagi...kali ni dari arah depan dan terus cium aku.....aduhhhhhhhhhh....malunyer aku....org ramai tgok.....tgan aku dah ringan nak melempang dah....ttber kawan aku keluar dan tenangkan aku....dan surung dier beredar dari situ.aku pun terus masuk bilik karaoke tu smula....terus mood aku hilang nak karok.....aku pun cakap ngan mmber aku..aku nak balik.member aku pun paham situasi aku....mereka pun hantar aku ke kereta....dan bagi sokongan....thanks frends....aku pun dgan perasaan geram dah marah memandu pulang.sampai umah aku terus mandi dah tido....lepas tu telepon berdering.aku pun angkat.aku ingat sapa...rupa2 nyer SI DIA call ......aku terus matikan hanset.dan terus tarik selimut n tido.pagi tadi aku On hanset.aku tgok ader 30 mesej dari SI DIA....lantaklah...malas aku nak membaca...aku delete jer terus.....kalau aku dah benci lain.so jgan buat aku benci.dan jgan kacau life aku.dosa pahala aku yg tanggung.so takyah nak ceramah2 aku.aku tak berminat......ADIOSSSSSSSSS AMIGOS....

No comments:

Post a Comment