Friday 1 April 2011

akhirnya......siap jugak.....

gembira rasa dihati....bukan kata aku jer....seluruh penduduk kampung aku semua gembira dan senang hati.akhirnya jambatan yg di tunggu2 selama ini siap jugak.kalau tidak sebelum ini banyak dan terpaksa menggunakan jalan alternatif yg tidak berapa elok.banyak lubang2 dan berabuk.terima kasih pada semua pihak yg terlibat.aku rasa dalam 3 bulan jugak kot .aku pun dah lupa .....terbina nyer jambatan baru ini senang penduduk kampung aku bergerak kemana-mana.terutama sekali bas awam,kilang dan para2 pelajar.sebelum ini banyak risko yg perlu di ambil oleh mereka ini.....dengan jalan yg berlubang,berhabuk...macam yg perlu diharungi....kini semua nya dah selesai.terima kasih pada semua yg terlibat......gunakanlah sebaik mungkin.ini harta kita bersama.....

No comments:

Post a Comment