Monday 7 March 2011

kepak ayam terbang...

hua hua hua,,,,,,aku tetap nak cerita jugak....macam ni....tgahari td aku lunch kat gemas.kat kedai nasi ayam mustofahh gemas.biasalah...kedai tu memang ramai org.yg makan ...yang tapau aper tah lagi...nasib baik ader meja kosong aku ngan member pun duduk lah....pastu ader sorang pompuan ni baru dtg....pastu terus duduk sebelah meja aku.tak lama lepas tu makanan yg aku order pun sampai.....dalam masa yg sama order meja sebelah pun sampai jugak...pompuan tu bleh lah dikatogorikan cantik....rambut panjang lepas bahu..kuku berkiutik pink...body slim...mmg mantop...tapi eksyen sangat...aku rasa umur dier dalam lingkungan 28-29....masa aku makan aku sempatlah memerhatikan gerak geri dier kat dier.....tapi dier tak perasan kot...suap punya suap hampir habis aku nasi ayam aku....aku pun pasanglah rokok....tiba-tiba aku ternampak ader sesuatu bende terbang....wakakkakakkaka....aku pun lihat kat meja sebelah ....aku tgok budak pompuan tu sedang menutup muka dgan kedua belah tgan....lepas tu ader suara berkata"wei minah....kalau tak reti makan ayam pakai sudu or garfu pakai jerlah jari....takpun biar abg suapkan...."....rupa2 nya kepak ayam dr pggan pompuan sebelah meja aku yg terbang....aduyaiiiiiiiii..........kelakar ader kesian pun ader.....tapi tu lah...pompuan tu eksyen sangat.....tanpa berlengah lagi pompuan tu terus beredar dari situ.......

No comments:

Post a Comment