Tuesday 17 January 2012

mengantuk!!!

malam tadi tgah2 jaga mak yg kurang sihat aku tertido kat tepi dier......sehinggalah tgah syok2 tido...aku dgar suara mak memanggil aku......rupanya mak suruh aku ambil air untuk minum....after that aku dah tak bleh tido dah....aku tgok jam dah pukul 3pagi....mak pulak rasa kurang selesa dgan badan dier....nak baring salah nak duduk pun salah......masa berjalan begitu pantas.....aku tgok jam dah pukul 4.30....aku still tak bleh lelap....tapi aku bari jugak.....tup tup.tup ..aku dgar suara ayah pggil aku plak....."adik...kau pegi kebun tak...dah pukul 7 lebih dah nih...".dengan mata yg tertutup aku mencapai kain tuala dan terus ke bilik air....sepert biasa lepas mandi aku pun bersiap dan melayan nescafe sambil mengadap FB....."aku masih mengantuk"...uniform dah sarung.....huarghhhhhhhhhhhh.......

No comments:

Post a Comment